Friday, October 30, 2009

YB Eny

My oh my….. begitu banyak benda nak buat ni. Naik pening kepala tak tau nak buat and tengok yang mana dulu. Just got back from Johor last night and barang-barang pun huru-hara belum dikemas sampai terlupa nak pakai tag hari ni.

Pagi ni sibuk mengeluarkan surat dan memo yang patutnya dah lama keluar tapi dok terperap aje sebab banyak benda urgent yang terpaksa didulukan. Dan tiba-tiba mendapat arahan kene keje juga this weekend; pegi Seremban untuk attend persidangan on record thingy. There goes my plan untuk mengemas rumah yang dah lama terbiar tu. Ye kawan-kawan saya ni kemas rumah on weekend aje so bila weekend tak de kat rumah maka rumah saya itu akan berkeraklah jadinya. Sila jangan datang rumah saya ye. Hehehe…

Anyway memang confirmlah I won’t be attending my PTK exam. Next time maybe. (Klynn, tawaran sentiasa terbuka kan) I’ll be in Seremban on Sunday, Alor Star on Tuesday and Johor on Thursday and Friday. Wah I mengembara sekeliling Malaya you. Memang sangat YB. Yang busy gitu.

Dah jadi macam masa keje swasta dulu; dah tak tau hari ape, haribulan berapa sebab keje tak tentu masa. Memang peninglah. Nyesal tak beli kopi anti stress semalam. Boss I cakap memang hilang stress bila minum. Nak kena cari nanti ni.

Ok nak sambung buat keje. Nanti I’ll update on program kat Johor tu. Banyak yang menarik dan lawak gilos.

3 comments:

Anonymous said...

InsyaAllah, boleh cik eny.
Kau yang berjanji nak email sesuatu kat aku, sampai hari ni tak email lagi.
Takpe, aku pahanm. YB, yang busy kan..

didi said...

Adakah perkara lawak di Johor itu melibatkan lagu 'Negaraku' dan pengalaman ragging tak senonoh budak2 laki tu?

Best kan? dah lama aku tak gelak macam tu. huhu

Kau pun x gi PTK ek? next time kita gi sama2 ek?

Eny Yusof said...

Klynn,

Thanks. Ko lah kawan aku dunia akhirat. Pergh statement membodek. Anyway aku dah emailkan format tu.

Didi,

A-ah. Aku dah update on Ilham Desa tu. Tulis pasal tu jepun dah buat aku nak tergelak sorang-sorang. Serius lawak diorang ni.

Ye lenkali kita study sama-sama eh.