Tuesday, October 27, 2009

Apa???? Next week???? Aiyo!!!!!

Just got the shocking news. Terkejut hingga hampir gugur jantung ni. Bengang pun ye jugak. How dare they do this to me (and all of us here). Oh lupa nak bagitau, Aisa called and bagitau next week kene pegi PTK. And I thought my status was “Tidak Berjaya”. Bencilah macam ni.

I’ve blocked the date from everything immediately after I filled up the application. But since that “Tidak Berjaya” status was known, I telah mengunblocked the date. In fact semalam baru je buat meeting with other panel penilai yang dilantik in which next week I’ll be in Kedah and Johor. Dah la I’ll be in Johor from this evening till Thursday. So tell me, bilakah masanya untuk saya study all the Pekeliling and ntahapekebenda lagi yang banyak untuk dibaca itu.

Apa diorang ingat pegi PTK ni senyum-senyum terus lulus? Ya Allah cabaran sungguh. Memang tak sempat nak study ni. Lagipun komitmen kerja dah dibagi, it would be unfair to other panel member if I tak de. Kalau ikutkan memang berat lah hati ni nak pergi.

What should I do? Pegi ke tak pegi? Will there be any side effect (ceh macam makan ubat plak) kalau tak pegi? Haish…..

Oklah nak balik amik baju and nak gerak ke Johor dah. Tengok lah camana nanti ye. Bye.

4 comments:

Anonymous said...

Pegi. Sape tau, terus lulus. Kalau tak, boleh try lagi.
Kalau tak lulus, lagi lama kena tunggu.
Kalau kau perlukan bantuan, buat paper, nak info, sms aku ye.
InsyaAllah akan cuba tolong.
Good Luck.

princess~syeena said...

eny,

syeena tak pegi sbb masa terlalu suntuk and dah arrange lots of meeting next week. bos pon tak bagi pegi...terpaksa sacrifice dulu laaa. Semua RMK-10 punye pasal.huhuhu

Anonymous said...

Beb..aku pun pegi serah diri jer..memula memang tak nak pi..tapi atas hasutan kengkawan di bahagian nie..TERPAKSALAH pegi..huhuhu

~Aisa@Mummy Izzah~

Anis Rafie said...

Aku pun tak ble pegi.. :(
boss besar + boss kecik bersekongkol tak kasi aku pegi. Yelah lagipun byk komitmen smpai tgh bulan november ni.. so ader logiknye lah diorang tak kasi pegi.

So eny.. nnt kita bertarung bersama yer.. study sama2.. biarlah aisa berjaya dulu ;P