Thursday, November 27, 2008

I'm LEMAU

Help…. I need help. I got tonne of work to do and one minutes that already took too long to finish and yet I kind of blur like that. It’s like am losing ideas to write. That is not good ok. I have to finish this minutes. I even put dateline for myself but I just can’t seem to write anything. Minutes should be out 3 days after the meetings but now it’s like a month already.

I work best under pressure. When there’s no pressure, inilah jadiknya. Lemau. Aggghhh tensionnya when this ‘lemau’ syndrome took over me.

By hook or by crook, I have to finish it by next week. Selagi this minutes tak disiapkan, hati I takkan tenang ok. Berserabut otak dok fikir pasal minutes ni. I memang tabik spring to those yang boleh buat minutes in 3 days. Memang hebat.


And for that, walaupun baru je tadi I kata En. Nasrol ni tak cukup jantan, tapi bab buat minutes ni dia memang hebatlah. Dia buat minutes untuk mesyuarat pengurusan and post-cab. Hebat tuuu. Ayat dia dah la power-power. Kagum tak terhingga I. En. Afnan pun hebat dalam bidang penulisan ni. Memang kagum habis lah ngan both of them. Kenapa la bab tu I tak plak terikut-ikut ek. Kalo bab berdrama tu cepat je I ikut. Benda-benda yang baik ni tak nak plak ikut ek.

Kenapalah jadi PTD ni kena wat minutes. Bencilah macam ni.

3 comments:

swit@kon said...

ko bagi la kat junior ko. hihi belajar membuli eny! ;P

didi said...

Huhu
Aku pun benci buat minit mesyuarat
Huhu

People should know what they should do bila bincang dalam meeting kan?

Macam buat keje dua kali; discuss and buat decision dalam meeting and then spend masa tulis pasal apa yang telah discuss and decisions time meeting tadi.

Eny Yusof said...

Yanti,

Aku mana ada junior. Aku sensorang je wat keje ni. Tension kan.

Didi,

Aku setuju tu. Aku selalu confius dengan apa benda yang diperkatakan. Apa patut aku tulis kan. Dah la ayat kerajaan n sangat skema;

mengambil maklum akan cadangan bla bla bla


Stress je aku kalo ke wat minit ni.