Thursday, May 20, 2010

Sunshine Award

Mucho gusto gracias to Kylnn kerana sudi berkongsi award ini dengan saya. Anda adalah orang kedua yang memberi saya award. Walaupun sedikit lambat memberi respons, namun saya harap masih belum terlewat untuk mengwujudkan keceriaan di hati blogger-blogger yang saya pilih nanti.

Macam biasa, setiap award adalah syarat-syaratnya eh. So, the rules are as follow:-

  1. Nominate 12 more bloggers
    • Suhana Azlin's Secret Little Garden (indahnya kehidupan dia.... tapi tak seindah tinggal di Malaysia yang boleh makan macam-macam la.. haha)
    • Khadijah's Soto dan Wajik (kenapa lama tak dak ni?)
    • Rohafiza's Bila Dia (perempuan ) Berblog (I don't exactly know her in person walaupun sama batch but thanks to blogging, saya lebih mengenali dia sekarang)
    • Fara Izwin's Yang Bahagia (memang bahagia lah kalau dapat anak yang comei macam Cik Bom tu. anyway, apa kata kita jog sesama sebab aku pun takut kena culik gak)
    • Um Liyana's Yang Berbintang-bintang (tengah sibuk nak merisik bagai. pengakhiran yang bahagia ye Um. Wedding card nanti jangan lupa cckan kat UDPA satu. Haha..)
    • Shafina's err...errr... nak letak apa eh Pnut? (sedang mengecapi kemanisan rumahtangga. hahaha ayat tak bleh blah)
    • Fatahah's Yang Suka Berlari (susahnya nak sama-sama berenang dengan dia ni. berlari, berenang, lagi apa nak buat weh?)
    • Intan Yusmahani's Sesuatu (baju dan mekapnya cantik-cantik. hehehe... tolong ajar sket camne nak mekap mata.)
    • Syareena's Secret Garden (i guess yang ni tamannya lebih besar dari Lin lah kot sebab Lin punya Little Garden and yang ni Garden aje. anyway, sangat obsess dengan beg Coach and dah lama menghilang. ke mana kamu?
    • Nurdiyana's Doodlings (i wish to have her mouth. hahaha...)
    • Norerianti's Sanctuary (rasanya dia ni tengah mid-twenties crisis kot. biasalah kan)
    • eh dah cukup ke blom ni? ramainya dah ni. sape-sape nak amiklah weh.  
  2. Put the logo onto your sidebar or within a post. Done!
  3. Link the nominees within your post. Done!
  4. Let the nominess know they have received this award by commenting on their respective blog. OTW.
  5. Share the love and link to the person from whom you have received the award. Dah lama link pun

2 comments:

mamamya said...

muahaha..thanks eny! first time dpt awards kehkehkeh...

ya, kehidupan saya mmg indah disini tapi dalam erti kata yg berlainan dari keindahan hidup di tanahair sendiri =)

didi said...

kau suka mulut aku sebab bentuknya yang sexy ke atau perkara2 intelektual dan akademik yang sering keluar dari mulut aku?

:p