Friday, February 27, 2009

Days when I feel like cloning myself

Another busy day for me. Things that on my plate today:-

Lunch hour

Pick-up Mak from Komuter station Bandar Tasik Selatan

Look up for matching scarf to wear with my new baju kurung that I’m going to wear to Yus wed tomorrow

After office

Buy food stuff with Mak at Pasar Tani (I rarely cook nowadays so no food left at home)

By 7.45pm I have to be at Yus house for her akad nikah tonight at Masjid Putra

And that’s only on personal matters. Work matters? Phew… can I just clone myself?

2 comments:

didi said...

Eny,

Aku background bioteknologi. Aku tau buat klon tapi pengalaman terhad kepada bakteria dan pokok sahaja.

Berani?

Eny Yusof said...

Errr ko sure reti ke Dids?

Aku takmo nanti rupa aku macam pokok, kulit menggerutu, rambut macam daun yang tak terurus, tangan bercabang-cabang (in a way bagus gak so boleh wat banyak keje serentak)pastu kaki berakar-akar, silap aribulan tak bleh gerak terus sebab dah berakar umbi.

Pls make sure i'm healty too. Kang ko tersilap bubuh bakteria2 tu, dari boleh buat keje, asyik masuk lab aje. Banyak benor penyakit.

p/s: masuk lab sebab aku kan clon, mana bleh masuk sepital.