Thursday, August 12, 2010

Saya dah berpindah

Ramadhan datang bersama perubahan yang tak disangka-sangka. Saya dah pindah! Ala pindah tempat je. Hehehe.... So kawan-kawan, kalau nak cari saya lepas ni, saya dah tak duduk kat tempat lama ye. Saya duduk kat belakang tempat lama. Eh cop, belakang ke depan eh? Ala lebih kurang la. 

Tempat baru ni duduk sorang-sorang je. Tak de lagi teman sebelah nak berbual-bual. Atau nak tanya mintak pendapat kalau tengah jem minda tu. Tapi ok jugak. Ada privacy. Hehehe.... Ala privacy apa lah sangat pun kan. Hari ni kena mengemas dokumen-dokumen yang angkut semalam. Syukur saya tak banyak barang so tak la banyak benda sangat yang nak kena rearrange. 

Anyway saya masih belum dapat menggunakan PC baru saya lagi. Entah apa ceritalah dengan PC tu agaknya. For these past few days, saya menggunakan laptop sendiri aje. Internet pun guna broadband sendiri juga. Itu tak pe lagi. Softcopy document penting yang begitu banyak dan super penting itu belum dapat ditransfer lagi. Ini lah padahnya kalau semua surat-menyurat, memo dan sebagainya dibuat sendiri. After this kena backup sikit kat PC anak buah. Thank god saya dalam proses memindahkan tugas membuat surat-surat standard kepada mereka so dapat la copy sikit semalam. Tapi yang lain still pending. Kepada yang berkenaan, silalah percepatkan proses membaik pulih atau mengganti PC baru saya tu ye. 

Nanti saya tunjuk tempat baru saya ye. Kena kemas dulu. Kalau tak malu je orang nampak bersepah-sepah.    

No comments: