Wednesday, August 18, 2010

Hari kelapan Ramadhan

Semalam saya tak jadi attend majlis berbuka puasa anjuran Kementerian sebab semua yang saya tanya tak pegi. Lagipun not like past years where our department was incharged of the event, this year nothing much to do sebab dah takeover by other departments. So tak la wajib nak attend kan. Tu pun masa nak balik saya masih berkira-kira nak pegi atau tak. Tapi sudahnya saya tak pegi pun. Saya ke Masjid Putra lagi untuk berbuka di sana bersama Kak Zah.

Nothing much happened pun yesterday. As for Akak, still waiting for further diagnose by doctor. Belum confirm lagi kena remove or not the ductus. Please pray for her wellbeing ye. Thank you.  

Mendung aje lately. Ni pun dah start hujan dah....

Beratur ye.... tak pe rezeki ada untuk semua...

Yang dah dapat tak sabar nak mulakan suapan

Kak Zah dan saya yang masih setia beratur

Oh panjang lagi ni....

Alhamdulillah... rezeki makan nasi beriani

Yang pastinya, nak balik memang jem teruk. So kena la beratur juga dengan sabar

No comments: