Sunday, May 15, 2011

Yeay dah dapat

Rentetan dari larian penuh kontroversi ini, pihak penganjur telah bersetuju untuk memulangkan semula the registration fees together with some stuffs yang sepatutnya diedarkan on that fateful day. So tadi I terperasan something was at the front door. Tengok-tengok ada parcel.

Mesti I tak dengar masa diorang panggil tadi ni and they just insert the parcel thru the grill

Oh it's from Energizer. Mesti goodies from the run ni

Nice box. Let see what insides this box

Menarik. Semua ada

Ada t-shirt, finisher medal, certificate, headlight, bag, shaver (for men), USB battery charger and of course that tampon. Hahaha..... ada sape-sape nak tampon tu tak?

A fellow runner dah dapat cheque regarding the registration fees. I belum dapat lagi tapi tak lama mesti dapat la tu. Alhamdulillah rezeki. Boleh cover untuk other run. Actually I tak kisah kalau diorang tak refund balik the fees sebab I dah berlari pun at that event despite everything that happened kan. I just nak kan stuff above aje. Tapi dah diorang nak refund jugak I terima je lah kan. Rezeki jangan ditolak. Tak gitu?

Tapi kan, my new found hobby ni quite expensive la jugak. For this year alone I dah spend few hundreds jugak la for the fees alone. Boleh lari free petang-petang tak mau. Eksyen eh. Nak lari yang bayar aje. So rasakan. Hehehe.....

So sape yang berminat nak join tu, check my previous entry here ok. Don't worry about your stamina or speed coz I pun sama je. In fact among my group members, I'm the slowest one. Hahaha..... Tapi I tak kisah, I run for fun, not to compete or anything. Kalau mampu, kita lari, tak mampu kita jalan. Kan......

So apa tunggu lagi, jom la join.

No comments: