Tuesday, June 17, 2008

Penat & bosan @PD

Aduh penatnya. The discussion has been going on and on and on. Bored and sleepy laaa...

Btw, I didn’t know that you can’t wear pants to office if you’re going for outstation after lunch hour. So imagine me turning up for work wearing pants yesterday and kena sound dengan my boss. Bengang ok. No one ever told me about this so how should I know kan. Furthermore I thought we’re going to PD in the morning. Then CC plak tegur but she said sorry coz she didn’t reminded me earlier. So I didn’t leave my cubicle sebab dah tersalah dress code. Hampess.

Wah yesterday naik Perdana Executive pegi PD. Macam big boss plak. But I nearly died due to kesejukan tahap maksima ok. My nails turn blue and numb. Nyesal tak bawak blazer. Giloss punya sejuk padahal aircond paling min. We stay at Selesa Beach Resort. Tak best sangat tempat ni. Dah la I dapat bilik jauh terpencil from participants yang lain. Siap different wings lagi and I’m alone ok. Petang tu kind of sleepy so was trying to get some sleep tapi asyik terbangun sebab macam ada orang nak buka pintu. (or was it just my wild imagination?).

Mula-mula I dapat bilik ni

The discussions start from 8.30pm till 12am. Memang ngantuk beb. Then balik bilik and I just realize that I’m the only one staying at that wing. Apa lagi, straight away I went to change my room. Nasib baik dapat. But still tak dapat tido lena coz berubah tempat. Macam budak-budak. So sangat mengantuk pagi tadi tapi kena bangun jugak sebab nak pegi bilik iron. Dah la this time I malas nak bawak iron, tengok-tengok hotel ni tak sediakan iron dalam bilik. Ish nasib baik dah iron baju siap-siap cuma tudung je tak iron. Sabar ajelah….

Then tukar and dapat la bilik ni

Pool side menuju ke cafe

Ape ntah nama group ni, tapi bleh tahan la diorang nyanyi. Terhibur gak la kitorang yang tengah makan tu

Hari ni continue lagi with the discussion sessions. From 8.30am till 1pm. Break for lunch then continue back from 2pm till 6pm. Sangat penat dan mengantuk ok. Malam ni sambung lagi. Harap-harap janganlah sampai midnight lagi. Penaaat….

Ok nak mandi. Daaa

No comments: