Wednesday, June 15, 2011

Finally I won something

Almost terlupa pulak nak update regarding snap and win competition yang I cerita here and here. So last week before we went to Perlis, Alicia came to my office and gave me the prize; a bucket of Famous Amos cookies. Wah macam tau-tau aje I suka choc chip cookies eh. According to Edwin, the prize would be some hamper worth RM100 but the cookies I got worth RM30++ je kot. Tak pelah. I tak kisah pun sebab I never thought I would win anything. Tapi kalau dapat cookies worth RM100 memang heaven I tell you. She gave the winning photo jugak. A bit funny la bila tengok.

Me with the winning photo and beautiful bucket of cookies

Cookies anyone? Please excuse my messy room

Bucket besar tapi isi dalam cuma seciput aje. Maybe 1/5th of the bucket kot. Hehehe..... Lepas ni nak letak apa dalam bucket tu eh. Letak coins sure best kan. Thanks la to everyone involved yang telah sudi memilih I menjadi the winner. Tak sia-sia muka I naik merah sebab segan sampai kena tegur dengan orang-orang kat sana. Hahaha.....

Oh by the way, ada banyak betul free goodies kat rumah ni from all the running event I joined. Selalunya I buang aje sebab simpan lama-lama sampai expired. Maybe lepas ni I patut buat giveaways aje kan. Banyak yang I dah bagi tapi banyak jugak yang masuk lagi and paling banyak of course la foodstuff. Macam-macam ada. Hehehe....

No comments: