Wednesday, March 17, 2010

Kecewa lagi nampaknya.....

Saya kecewa lagi pagi ni. Punyalah lama saya menunggu di parking demi untuk mendapatkan peluang tapi hampas belaka. Bayangkan saya dah sampai kat parking before 7am lagi. Tunggu punya tunggu akhirnya dapat juga tembus tapi bukan rezeki untuk dapat. Redha aje lah.

Nak tau apekebendanya yang saya kecewa sangat pagi ni? FlyFM Wake Up Your Brain tu lah. Hari ni hadiahnya bernilai RM3.7K. Kalau ada sesape dengar radio pagi tadi, hah sayalah tu pemanggil pertama yang berangan nak beli TV kalau menang tu. Hahaha… Tapi kan, every time I call, mesti diorang panggil I Amy. I guess Eny is not a common namelah.

Anyway, siapa tau apakah jawapannya bagi soalan berikut: New York City has the highest number of what? Bagilah tau kat saya, kalau menang kita bagi 2 eh. FYI it’s not a trick question so mesti jawapan je yang easy-peasy aje yang selalunya di luar jangkaan orang.

P/S: Kylnn, dok umah aje tu boleh la pulun masuk semua contest, ye dak.

2 comments:

Anonymous said...

tak sompek beb.
pukul 6 aku amai-amai menyusukan anak. pukul 7 sambung tido.

Mursapap said...

Sama la jugak. Tak sempat.
7am kami tak bangun lagi.

Tahniah sbb got thru to call them. Itu dah bertuah dah kan.