Tuesday, October 16, 2012

Program Amalan Gaya Hidup Sihat KKLW

So last 2 weeks I was busy attending 2 event in a day. Morning tu ada Program Amalan Gaya Hidup sihat KKLW merangkap majlis penutup Sukan KKSKKLW 2012. It was held at INSPEN Bangi. First time I masuk kat situ and it was a huge place. Complete dengan stadium semua. Best lah. Since I got nothing much to do, I agreed to help Edwin as urus setia. So kena lah datang awal kan. Dah la malam tu tak boleh tidur. Haiyooo....

Nad and Ana from red team
Me in my orange team jersey. I think I look tall here. Hahaha....
In urus setia's purple shirt
The track and grand stand
The field
Arrivals of orange team
Red team in their Kappa suit
Breakfast tent

Sprinter
Bersenamrobik

Semangat ye panas-panas tu
Ok ok lets get in line
Sempat posing dulu
Sangat cantik orange team siap dengan belon bagai
Read team in action
Radin  mengetuai perbarisan sebagai pembawa bendera kelab
Yellow team and they won the parade
Orange team
Amboi cerianya diaaa.... Terima kasih la kerana memakai  tracksuit  oren ye. Tu tanda menyokong rumah oren kannn....


Sprinter readying for gimik pembukaan


Eh semangatnya pakcik ni sepanjang masa berdiri macam ni.....




Alamak slow je diorang ni. Biar betul. Hahaha.....
Dah halfway thru baru la memecut

Ok boleh berarak keluar already
Lepas perasmian ada game bola for veteran. Sambil-sambil tengok tu I tolong la diorang ni melipat baju for penyelaras. Tapi I tak la lipat I punya. Hehehe.... Lepas tu ada final match bola antara rumah merah vs rumah kuning. 



Team merah tengah warming up
Ini nampak macam pro je ni
Team kuning pun sama
My ex-boss
Nak keluar jadi pengulas pulak ke boss??
One of the SUB jadi pengulas
Dato' TKSU jadi keeper




Sampai tergolek Dato' TKSU hah

Gaya memang hebat dah ni


Game veteran ditentukan dengan penalti sebab seri


Posing dulu sebelum main
Tukang bawak bendera tadi tu
Me and Leen
Penat ye Dato'. Balik nanti suruh Datin urut ye. Hehe....

Team merah menang final bola. Lepas game lama jugak kami menunggu. Almost 1 hour. YBM ada program kat Negeri Sembilan so lepas tu baru boleh datang untuk penutup. I dah risau je takut lewat habis sebab nak rushing ke Bukit Kiara pulak. 
Kesian diorang berpanas
YBM team merah




Kesian team biru. Ciput je ahlinya...



Team juara..... Horeayyyy....

Overall team oren menang. Yeayyyyy..... Team oren ni underdog sebenarnya. Orang siap cakap; team oren ni antara dua je. Nombor satu atau nombor 4. Amboi kemain dia ye.... Tapi masin gak mulut sebab kami dapat no 1. Yeayyyy.... It was a big day for me jugak sebab 2 kali dapat amik hadiah. First tu I dapat cabutan bertuah. Macam tak percaya je bila nama I dipanggil. Me and lucky draw ni mana pernah click kan. Alhamdulillah rezeki. Terima kasih pada yang sudi memberi tu. And later amik t-shirt as penyelaras pulak. My 3rd t-shirt for the day. Makin banyak t-shirt I ni. Boleh buat jualan dah ni. Hehehe......

Me and the biggest hamper I ever got
Right after YBM masuk untuk PC I terus cabut. Masa tu around 1pm. Janji dengan kawan around 2pm. Balik terus mandi and bersiap nak pegi ke Bukit Kiara pulak. Gigih kan. Well sometimes je lah. Hahaha..... Perut dengan laparnya, badan pun letih. Kalau tidur sedap tu tapi sekali sekala menggigihkan diri bagus jugak. Bergerak jugak lemak-lemak tepu dalam badan ni kan. Hahaha.... 

Yang event next tu later la ye. Daaa....

I'm still here...

Pheww lamanya tak update blog nii... Actually ada banyak draft but haven't got time to finish it off. Banyaknya benda nak cerita but macam tak cukup masa. Cerita on hari sukan (ye dah basi sebab dah lama sangat but peduli la kan...hahaha...), pasal Estee Lauder Walk, pasal I jadi pengapit, pasal cuti seminggu and stranded kat Perlis and macam-macam la. I wonder where has all my time went to. Or writing modjo macam tak berapa nak ada kot. Hehehe.... 

But seriously I macam sibuk sangat lately. Kat ofis and kat rumah. Tu belum la start dengan few things yang I plan to do tu. Kalau dah start esok lagi la blog ni kena abandon kan. Kesiaannnn.... Kena mantapkan my time management lah camni.

Till then bersabarlah menanti cerita baru ye. Tu pun kalau masih ada yang sudi menyinggah le.....